well that's just interesting

vet ni inte vem jim rohn är så ta reda på det. sånt meck det var för otekniska jag att lägga in en av hans grymma skivor på min iphone. slutade med att ingenting fungerade på telefonen för att den sedan skulle hänga sig själv. först kände jag paniken, sen blev jag arg för inte hade jag orken att radera allt och ladda hem det igen. sedan tänkte jag efter vad jim rohn precis sagt till mig:
"you have to learn how to discipline your disappointments." du kan inte rå för vissa motgångar som sker. (efter motgång kommer framgång!). du kan inte rå för hur människor känner. du kan inte rå för människors beslut. du kan inte rå för att din mobil får fnatt. tänk "well, that's interesting" och gå vidare. keep going.
så jag tog några djupa andetag, tvingade fram ett leende för mig själv och tänkte "well that's just interesting!". vad hände? jo, telefonen lämnade efter en liten stund sitt hängda tillstånd och apparna började en efter en åter fungera.
tack jim rohn! tack positive thinking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0