att leva i nuet

fortfarande ingen telefon. det är nu man ska äga en hemtelefon? nää. det är stressande att inte kunna få tag i folk förutom när man har en dator och folk råkar vara inne på facebook. facebook i all ära men...
hoppas verkligen på att kunna hämta ut den ikväll! två timmar i skolan sen ska jag hem till syster och äta maud! gillar när folk vill och kan det jag vill, haha. systermys är aldrig fel.
men tjadå! sekunden jag stänger datorn är jag okontaktbar. känns faktiskt, när jag tänker efter, ganska skönt. man lever i nuet på ett annat vis...det är ganska skönt faktiskt. en hel dag i jönköping igår och jag har ingen aning om om någon försökt nå mig eller inte. för en dag fanns bara jönköping och de jag var i jönköping med. inget annat.
ska ta denna helgen som något bra. släppa lite på mobilberoendet.
allt sker av en anledning!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0