gulla på!

man måste tänka positivt och njuta av livet. det är för kort för att vara bitter. om det är något man tänker 5373 ggr men aldrig riktigt lär sig så är det att "allting alltid löser sig". inneboende egon tog i en dröm fram minnen som den senaste veckan gjort mig allergisk mot gullande par. par i all ära, kärlek i all ära, min glädje för alla lyckliga par i all ära...men damn vad jag inte velat se på allas gullande den här veckan. men nu slutar jag vara bitter och välkomnar alla par att gulla på bäst de vill! jag ska väl förhoppningsvis en vacker dag få vara ena halvan av ett sånt där gulligt par som gullar sådär olämpligt framför någon ensam själ som bara vill kräka lite på livet.
i'm back in the game!
som sagt, livet är för kort för att deppa. inget gott kommer ur det.
think positive people!
posshaij!
Hahaha, bästa bilden om man råker bli bitter en dag!

Kommentarer
Postat av: tini

tro mig, kärleken kommer fånga dig när du önskar det minst. den där perfekta killen dyker upp när du inte alls har tid för honom. och allt blir grymt bara man låter sig själv GO WITH THE FLOW, trots att man inte är en död fisk. (du kan ju ligga som en död fisk om du vill, det sa jag aldrig att du inte fick) SNUTTTTT poss

2011-11-08 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0