jag vill ha..

..mindre snor i min näsa, mindre tentaångest, mer pengar på kontot, mindre tomt uttrymme i min säng, en större kyl och frys, en jämn förslitning av min soffa, mindre singelensamhet, färre människor som inte är glada, färre rädslor och mer frihet.
vill ha sommar, sol, spela kubb, ligga på en gräsmatta och dra upp ett grässtrå i taget, grilla på stranden, kasta sten i havet, ligga på en bro och prata om livet, shoppa som en galning, sitta omvirad i filtar på altan, cykelutflykter, picknick, glass i massor, ett hjärta att hålla i handen, någon att titta på när jag vaknar, vänners skratt, massa galna upptåg, den här outfit-en och en solbränd kropp.
jag vill så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0