kasslerhjärna

höjöjöj! insåg att de där små texterna jag snackade om i förra inlägget ju kan liknas med vad man gör i en blogg. men jag menade mer texter som är sådär brutalt ärliga från hjärta och hjärna att man helst gömmer dem långt inne i datorns hemligaste vrå.
ellen degeneres - "aaaaanyway"..
vaknade 05.30 imorse och tänkte hur jäkla skönt det var att jag hade 2 h kvar att sova. nästa gång jag vaknade var klockan 09 och tåget gick 09.03. en ekvation som kändes lite svår att lösa. blev till att straffa/belöna sig själv med 9 timmars pluggande placerad på en stol på stadsbiblioteket - mitt nya favvohak. syster slöt upp med massa gotte och räddade de sista 5 timmarna.
plugga på stadsbiblioteket rekommenderas till de med lika kass disciplin som mig!
posshaij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0