myskväll och köldskador

skola. världens konstigaste undersökning av en socionom. godis som belöning. en fråga att gradera från 1-5. "jag blev hungrig". va? snigeltåg till sara. ligga på hennes säng, lyssna på ben howard med hennes hund på min mage. finns inget med så hög mysfaktor som stunder som dessa med sara. l.o.v.e. chokladbollar. roadtrip till linus. öppna vinflaska med borr och skruv. äta äpple med vass kniv. musik. läskiga killar vid p-hus. tåg till hyllie. vänta på buss. hoppa på fel buss och hamna i annestad istället för hemma. vänta ute i 35 min på bussen tillbaka till hyllie. vänta 20 min på rätt buss. köldskador. brev från polisen. sova!!! en så jävla mysig dag med den bästa vännen man kan ha. avslutade den förjävligt med att inte skilja på buss 5 och buss 6. ville bara lägga mig i fosterställning i refugen. men kom ju hem tillslut...klockan 4 på morgonen! kommer aldrig någonsin göra om det misstaget iaf. POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0