när det går som det går när det inte gick som det skulle

när jag läser mitt förra inlägg kan jag bara konstatera att det ibland går som det går när det inte gick som det skulle. blev inget fotograferande för jag glömde en viss lapp. raggade istället upp skjuts till och från höör och slapp därmed kollektivtrafik och regn. JACKPOT! blev ingen vit kväll utan istället ett glas vin med 40plusare (vuxenpoäng??). dock var den ju nästan vit? det blev inte lek med en ettåring för den tjejen hade visst på något vänster lyckats bli tvåochetthalvt. reality check! tiden går FORT! riktigt najs kväll som slutade med att min bror frågade om jag krymt 20 centimeter och gått upp 20 kg denna kväll..tack brorsan! bara för att du är MEGALÅNG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0