nervous shakeshake

fyfan. vaknade och insåg att sängen stod mitt i rummet. sängen som egentligen är en bäddsoffa var uppfälld. madrassen var borta. min mobil var borta. jag hörde något och såg hur en gunghäst i köket började vagga. panik. sprang runt och letade efter min telefon. ingenstans. tog den vanliga telefonen men kunde inte komma på mammas nummer. när jag kom på det och började slå in det blev det bara fel. hörde hur duschen började rinna inne på toaletten. försökte gång på gång, försökte gå in i telefonlistan men den var inte uppdaterad. hörde steg komma in i rummet utan skepnad...
sen vaknade jag. förstår ni mina nervösa skakningar när jag vaknade? höjöjöj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0