poss to the haij

1) det där att det är välkänt att studenter är fattiga. men ändå ska det vara så jäkla dyrt att vara student? det i kombination med att jag är världens bästa på att ha roligt och spendera de där guldtiorna är en sämre kombination som resulterar i en tom plånbok. men jag är gla ändå!
2) när en vätskeburk går sönder i väskan och dränker väska, dator och kurslitteratur som färgades gula...kan jag erkänna att jag blev lite trött.
3) Hanna är en sjukt bra film! liten tjej som köttar. det gillar vi.
4) jag blir lite rädd när jag går tillbaka i arkivet på min dator och läser mina gamla skrivna texter om olycklig/kärlek and shit. höjöjöj...
5) let's rock this shiiiet!
"När du ler åt mig finns inget annat. Inget annat behövs. Inget annat än det där ärliga leendet som syns som mest i dina ögon."
"Han hade en tråkig kväll men fick skeda en varm kropp hela natten. Jag hade en kul kväll men fick åka hem till en kall och tom som bara luktade ensamt."
ps: alla borde skriva små texter, mestadels glada, om sitt liv och tankar. det är sjukt intressant att gå tillbaka och läsa.
posshaij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0