varför vägrar min blogg styckeindelning?!

när ska man börja använda en jacka som man kan stänga utan att känna sig som en lite för tajt packad korv? hur långt ner på termometern kan man stå ut med att känna vinden blåsa rakt igenom tröjan när man cyklar? we will see! skinnjacka for the win!
asså bara jag som började min morgon åt att skratta åt det här? bilden jag får i mitt huvud, haha, att vara singel känns fan som ett stort skämt ibland!
(taget från cimon lundbergs twitter):
" För att uppnå den ultimata singelkroppen: rulla in dig i täcket, börja sprattla våldsamt tills täcket flyger, hämta. Upprepa till sömn.
Inget att skämmas över. INGEN SOM SER DIG "
förövrigt:
bara jag som blir sugen på NEGERboll med kokos när jag ser denna stol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0