we are the hope

mysigt lunch och eftermiddagsmys med min farmor och farfar <3 bli stirrad på av tre byggarbetare på caroli. check. dansk fläääskesteeeg var ju inte helt fel efter en 2 veckors makaron-och risdiet. på tal om det sitter jag nu och hetsäter godis vilket inte är ett smart drag innan man ska sova. speciellt inte när man fått avstå nu på ett tag och bara gnaga på torkade makaroner till efterrätt. sockerkick javisst! inte hjälpte det när den jävla affären hade extra lågt kilopris pga att byggnationen är klar. idioter (*änglar*). förövrigt cyklade jag ju extra lång kvällstur för att få tag i en citytidning. museejonas har ju gått och blivit kändiskåt ;) imorgon SKA jag plugga (jag suger..). två dagars fullt ös och en natt med fullt ös i form av så jävla mkt dans på det. massa snygga sociala killar önskas och utlovas också av ms sara olsson. bådar gott. de måste ju existera någonstans tänker jag. är ju måttligt trött på malmös singelutbud som skulle göra sig en fördel att dra på sig några extra kilo i muskler och en papperspåse över huvudet. sen ska jag också ta en papperspåse över mitt huvud ifall att deras skulle trilla av... ;) känner att det blir fint det här! posshaij! veckans låt hoppar in här en torsdag och slog ner alla andra: (tack till sara som tagit hand om min spotify de senaste fem åren så jag slipper, haha):
Miguel – Sure Thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0