det där med att vara glad!

men det är ju förjävla sweet att jag förbrukat mina 10 snabba GB den 19de, haha. snigelfart deluxe! blev uggling till klockan 3 inatt. vet inte vad som händer med mig. vända på dygnet en skolvecka. laga massa god mat. (köpa 1.2 kg kött till sig själv. check. - saras enda köttbit räknas inte!) vakna med peppen att ta tag i sig själv. vara glad. känna för att träna. älskar uppdateringen på min mobil. och det faktum att jag klurat ut hur man gör egna ringsignaler av låtarna man vill ha men som inte finns som ring tones. att jag inte längre behöver ha sms-signalen som alla har men inte heller de som skär i hjärnan - tack vare uppdateringen med fler signaler. peppen att ta tag i sig själv och känslan av att vara glad och gilla livet är den bästa. det där med att beställa hem massa fina kläder men aldrig få leveransen. det där med att istället få en avi från en helt annan affär som man inte ens minns att man beställt ifrån. Uppdrag: ta på mina svettkläder och springa till ena affären och hämta det mystiska paketet. därefter springa tilbaka och fortsätta åt andra hållet för att hämta ut ett stort älskat oranget paket. varför skickas inte posten till samma ställe? det där med att jag ska bära paketet hela vägen hem. ibland vore det najs med bil. men kan jag cykla med ett flak omkringhoppandes kinderägg så kan jag bära ett paket 2 kilometer. eeellor?! B-) poss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja Hasse!

2011-10-19 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0