fisk på torra land

folk påstår att det är tråkigt att bo själv. klart, visst är det roligare med sällskap men jag har förmågan att ställa till med problem för mig själv som är ganska roande ibland. precis utanför toaletten sitter där ett brandlarm vilket jag är väl medveten om. det har gått igång två ggr innan när jag öppnat dörren efter att ha duschat. men tänk er hur larmet denna gången pga den öppna dörren går igång under tiden jag duschar. blev så jävla rädd när det gick igång och på impuls hoppade jag ut ur duschen, halkade på golvet och landade mjukt i tvätthögen. världens skrattanfall för mig själv när jag låg där och sprattlade som en blöt fisk på torra land. det är nog jag som är ett köttmongo.

Kommentarer
Postat av: köttmongo #2

Haha tack för att du värmer mig med såna bilder i huvudet. Skrattade mig alldeles blöt av svett nu. Wawa ! Hihi

2011-10-19 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0