grupparbete, herrejevvlar.

helt allvarligt, är det någon som helhjärtat tycker om grupparbete? jag avskyr grupparbete så länge man inte får jobba i grupper som fungerar personlighetsmässigt. att bara slumpa ihop några personer blir sällan bra. shopshop, nu ska ni räkna ekonomi? ekonomi? jag vet knappt vad det innebär. så hamnar jag i en grupp med tre stycken som påstår sig ha läst ekonomi innan. swoooooosh så börjar de kötta igenom uppgifterna, räknar fel hit och dit, knappar på miniräknaren, suddar, skriver swoooooshar lite till. jag sitter där som ett frågetecken och tänkte shiiiiiiet. börjar en fråga..swoooooosh. försöker igen..swoooosh. tänker, ok! kötta ni så skriver jag de rent teoretiska frågorna. hittade en räkneuppgift som jag gjorde och de till min förvåning accepterade. försökte med nästa men fick svaret: nej, så kan vi inte göra. dagen innan redovisningen har jag lagt ner timmar på att förklara begrepp...de andra säger: "vi har en sida för mkt, sorry carro men...DELETE". och där sitter vi idag.. med en sida UNDER det maximala. uppgifterna gås igenom och vi har EN uppgift rätt av 20. och vilken var det...? jo, den JAG gjorde. och min uträkning på nästa som de sa var fel var också rätt egentligen. vissa människor som tror de är bättre än alla andra ska nog lära sig att chilla. jag hade verkligen inte klarat uppgifterna själv, men om man chillar och hjälps åt och inte swooooshar så mkt så hade det antagligen gått. och jag måste sluta vara så jävla snäll. helt allvarligt. skönt att jag ska göra två arbeten till i den här gruppen. grupparbete i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0