Owling

Jag skulle lika gärna kunna sitta på sängkanten och hoa hela natten för det var ju satan vilken nattuggla jag blivit.
Bara för att man börjar 13.00 innebär inte det att man måste vara uppe till 03.00 ellooooor!?
Men det är så mysigt att ligga där i sin egna lägenhet inborrad i sitt täcke eftersom elementet inte vill vara varmt. Istället för att gå upp och tvätta ansiktet och borsta tänderna och sånt tråkigt är det ju mycket trevligare att titta på ett avsnitt till av the hills...och ett till...och ett till ;)
Världens bästa internetsida med alla serier man kan tänka sig utan att behöva ladda ner. För en sån som jag är det HEAVEN!
Nu blir det till skolan och spela världens mest komplicerade monopolspel där jag har rollen som VD. Man är ju viktig..höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0