peppp!

har bestämt mig för att umgås med glada människor som ger mig energi. orkar inget annat. vill inget annat. igår var en mysig hemmakväll för mig själv. redovisning i skolan, donkan med två fina tjajjor från klassen, hem och däcka i sängen. inse att det slutat regna, cykla till systemet, bli påkörd av en bil, trögcykla till affären och köpa lövbiff. perfekt stekta blev de också, min matlagning har verkligen förbättrats från att knappt kunna koka makaroner till att göra kycklinggrytor och kötträtter. *stolt*. menmen, det var ju ngn som klagade på min matlagning så tog det som en utmaning. succeess! sen blev det idolmys och högtadiedrama följt av telefonskrattanfall med finaste sara. så jävla roligt man har med den tjejen asså. l.o.v.e. ikväll satsar jag på att umgås med 40 glada peppade människor i landskrona. avskedsfest på inferno med asiatisk buffe välkomstdrinkar och massa bra musik. enda dramat jag förväntar mig denna kväll är att ngn blir för full och springer i väg och blir rädd för sin egen skugga. haha. detta kommer bli en bra kväll! wooooopwoooop! posss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0