skrothögen på två hjul

en kylskåpsdörr som håller 15 grader. inte helt lyckat. tror jag ska slänga grädden eller vad tror ni? när jag ringde serviceanmälan undrade surmannen hur jag kollat att det var så varmt. ehm, med en termometer? inte direkt einstein-nivå? han besökte iaf mig imorse och konstaterade att den har några år på nacken. no shit? så jag ska få en ny. wooopiiidooO! gulligt att man kan bli så glad av en kyl. öh. x antal timmar på rumpan på bibilioteket i lund med världens flottigaste kanalbulle. ska det verkligen sippra ut smör när man tar en tugga av en bulle? leeeskig heeest. nu ska jag hoppa upp på min skrothög till cykel! men poss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0