spontanitet <3

jag är sjukt utflyktig just nu. spontan till tusen och älskar att jag har vänner som är lika spontana som jag. känner bara för att göra saker. små saker som förgyller vardagen. så trött på att stirra på mitt grupparbete igår så slängde iväg ett sms till min syster vilket slutade med att vi bakade chokladbollar klockan nio på kvällen. lätt värt. förutom att hon tvunget skulle göra det med smält smör och elvisp. hur fel?! idag kände jag verkligen inte för att åka till mammas jobb och hämta böckerna som jag bestämt mig för. så jag sket i det. låg istället kvar i sängen och slängde iväg ett sms till miss christina tini lindow. "shoppingtur på gina?!" och får svaret "jag är PÅ!". en stund senare går vi runt på burlöv och förbannar oss över dagens kläder i butikerna. handla över internet i mitt hjärta. lugn biltur för att vara oss måste jag säga nu när jag tänker efter. inga tävlingar mot sliskiga killar och inga hesa röster pga galna sånger.( tinis röst var ju redan hes. sexeeeey!) vi glömde nog sätta igång radion? fin förmiddag! skypedejten med mina grupparbetesvänner(?) är nu över och jag är redo för nya äventyr! vem är PÅ!?

Kommentarer
Postat av: tini

tack för en fin tur! (i don't care about the VIP cuz all the DJs are inside of me) radion var på, men på låååååg volym, jag hör ändå bara PALLARNTE i huvudet hela tiiiin. <3 hihi

2011-10-11 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0