the only exception

pratstund med syster om hur man bryr sig så mkt och gräver ner sig i en grop för de mest världsliga sakerna.
jag vill verkligen vara den där bekymmerslösa själen som svävar över alla gropar och tar ett stort steg över alla spyor längs vägen. jag har svävat lite väl nära marken på sistone. ska bli ändring på det. allting löser ju alltid sig på ett eller annat sätt. jag har ju inte dött av något än sålänge. peppar peppar ta i träd.
nej, jag ska fan sluta bry mig så förbaskat mycket om allting. fight och njuta av livet. det varar ju inte föralltid.
en wish board skall göras!
poss

Kommentarer
Postat av: E

Jag är här om du behöver det! <3

2011-10-03 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0