change

idag sa emma till mig att jag ha förändrats väldigt mycket det senaste året. att jag verkar vara mer säker på mig själv. att jag hittat mig själv. men även att min stil ändrats. att jag det senaste året gått från att vara rädd för nagellack till att alltid vilja ha målade naglar haha. hon har så rätt!
bilder från tidigare år är inget jag är stolt över. inget jag direkt visar för folk haha.
jag har gått från att inte sminka mig (vi snackar t.om högstadiet) och ha det risigaste håret i en svans 365 dagar om året. vi snackar om att ha gått från mammas hemmastickade tröjor i alla tänkbara färger och oformade jeans. sen gick vi över till att färja håret brunt, svart, oranged, illrött, bajsbrunt, blont med lila slingor, blont med svarta, mahognyrött, grönt..ja the list goes on. det har varit extremt långt och kråkboigt och extrem kort som en femåring. det har varit en lugg som klipptes en decimeter för kort och det har varit långa luggar som kittlat en i näsan.
på gymnasiet gick det så långt att sara sa " i helgen ska vi gå ut och bara leta efter feminina kläder". hur många tjejer på gymnasiet måste tänka "nu ska vi bli feminina!" och verkligen behöva anstränga sig? haha.
så ja, förändringen har varit stor. ni som inte kände mig på högstadiet ska vara glada att ni slapp se mig! haha. och de bilder tar jag med mig i graven! B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0