Dagen gjorde kaoz med mig

Herregud i lönneberga vilken dag. Den gjorde kaoz med mig. Jag som hade planerat min dag så fint. Om jag bara tagit med hjärnan när jag gick hemifrån i förmiddags kanske det hade gått bättre.

Åkte till hbg för att lämna in mitt arbete. Skulle sen snabbt och smidigt ta mig till stp, hämta bilen, lasta in grejer, hämta paket på posten, köpa strykbräda på jysk, hämta paket på posten i Malmö, dumpa alla grejer, köra till Ikea med syster och köra tillbaka till stp och lämna bilen, ta bussen till triangeln och cykla hem.

Så blev det inte...

Posten har gjort fel och mitt paket har cirkulerat i Malmö i en vecka och hittar inte hem. Lite hitta nemo över det hela..
Körde fel 53 ggr.
Glömde lasta av grejerna jag hämtat i stp innan jag körde tillbaka med bilen.
Glömde jojo-kortet i väskan som jag ju faktiskt lastade av.
Glömde cykelnycklarna på samma sätt.

Åkte hemifrån 12.03 och kom hem 22.00 efter att ha kört hit och dit och fram och tillbaka. Bussat tillbaka till Malmö med kassar. GÅTT från södervärn och hem med dessa och ont i fötterna. GÅTT tillbaka till triangeln för att hämta cykeln och återvänt hem för tredje gången denna dag.

En dusch satt på sin plats och nu är ljusen tända och musiken igång. Nu ska jag prova kläderna jag inte har råd med och titta på en film fastän jag i praktiken vill sova.

Kontaterande#1: jag är hjärndöd.

Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0