Världen går framåt

För första natten på vääääldigt väldigt länge gick jag och la mig utan mobilen vid min sida. Iof hade jag glömt den i väskan omedvetet men jag tog iaf ett medvetet beslut att inte hämta den när jag väl insåg mitt förööööödande misstag. Mhm.

Kom till saken! Vaknade, gick till väskan och tog upp mobilen. (good thing jag lämnat mobilen annars hade emma agerat väcksrklocka ;) ) har fått ett sms av emma som tipsade om "den perfekta appen för mig". Blogg.se har gjort en app så jag kan blogga lätt som en plätt anytime.
Emma kräver mer läsning men vi får väl se hur det går med det...haha. Att vara student är inte en dans på rosor. Det är tur att folk förgyller ens tillvaro!

Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0