räddningspatrullen!

jisses vad jag varit upptagen senaste tiden, massa roliga saker som gjorts med fina vänner! förra helgen var verkligen fin som snus. på fredagen åkte jag till herluffsen efter skolan där nybakade scones väntade..namnam! sen testades det frisyrer och allt sånt där inför lördagens bestyr. på kvällen käkade jag, sara, herluffsen och josse på el patio (kan rekommenderas men inte i ett par så tighta byxor som jag hade på mig!). därefter väntade bowling med ytterliggare tre brudar...och jösses så bra det gick. tills jag satt på en chokladkaka och min heta röv smälte chokladen som satte sig som en stor fläck på mina nytvättade byxor haha. det är hassegenen det. på lördagen väntade pizzakäk och "röda-mattan-fest" där jag hade en mycket rolig kväll med herluffsen plus man och övriga människor som hakade upp sig på antal kakor jag åt. jag kan äta, okej? det bara är så att jag har en stor efterrättsmagsäck haha. massa sjuka saker som sades och gjordes, fint som snus när alla är på bra humör! söndagen började med tre bebisar för att efterföljas av en kidnappning och filmkväll där Mr Määrcus skrämde mig till döds cirka 7 gånger för mycket. räddningspatrullen for the win! woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0