friheten

Do not follow where the path may lead. Go instead where there is no path, and leave a trail.

Ett helt sommarlov har snart gått och det känns knappt som sommaren har börjat. Jag som älskar sommaren. Nåväl. Har iaf hunnit med att älska livet. Något så olikt mig som att dejta har jag också gjort (good and baaaaad). Det där med dejting förresten. I Sverige känns det så allvarligt och udda och speciellt. Medan om man tittar på reality shows, typ "the hills" så dejtas det mest hela tiden och det är inte alls en lika big deal. Att gå ut och käka middag med ngn verkar vara vardagsmat medan det i sverige känns som början på ett bröllop att fråga ut ngn random på restaurangdejt bara out of the blue sådär. Förmodligen är det bara jag och mina nervösa eremit-flyktdjursnerver som säger att det är så. Men jag har blivit bättre på det. Lite mer livsnjutare över det hela. Jag gillar det. Jag älskar det. Frihet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du verkar haft en bra sommar :)

2012-08-07 @ 06:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0