byebye stp!

pappa har alltid varit min koppling till stp (för er som inte bott i stp så betyder det staffanstorp). har jag inte hälsat på honom där så har jag själv bott där. och nu efter 20 års koppling till stp så finns det ingen. skulle hälsa på pappa men fick åka till höör för att göra det. för dit har han flyttat..till ett hus som alltid varit en stuga..en stuga dit jag och min syster cyklade när vi var små för att hälsa på bästefar (farmors pappa). vi brukade lämna lite ledtrådär här och var för att visa att vi varit där om de inte var hemma. men där bor nu min pappa. mitt ute i höörs skogar. skogen där jag växte upp. trodde aldrig jag skulle återvända dit men shi fick jag. pappa har blivit skogsmulle. byebye stp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0