checklista!

de nyttigaste fyra timmarna i skolan i fredags. vitt på svart. personlig utveckling. du styr ditt liv - du gör dina egna val. man glömmer ju det ibland eller? jag har gjort val den senaste tiden, val jag är jävligt glad över där jag jobbat på att omringa mig av positiva människor och inte tvärt om. vänner är jävligt viktigt. och med dem är det viktigt att du kan vara dig själv för det är den bästa känslan. när du kan vara dig själv och ha sjukt jävla roligt! förövrigt har jag gjort en checklista. jag sysslar inte med nyårslöften men jag har en checklista för 2012. allt från seriösa punkter till att gå på bio själv. idag ska jag förhoppningsvis få göra en bock: att förfesta själv och sen möta upp vän och tillsammans ha den bästa kvällen! ja, nu rynkade ni pannan. men tänk er: här sitter och utan stress över att behöva göra mig klar i ultrafart för att ta mig ngnstans och bli sunkig på vägen och sen behöva ta mig ut igen. nej, idag går det i min egna takt och det känns faktiskt jävligt skönt om än skumt. och där på andra sidan stan sitter kajsa på en bio med sin pappa och bror med en flaska cola/vodka i en pet-flaska. 23.40 ska vi ses på stan och dansa rövarna av oss. en kväll att minnas från 2012? i think so. sen ska vi vinka av båten som om det vore självaste titanic...den har ju trots allt gått på grund.
tjadå!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

och du borde lägga till på din checklista att smygsupa på bion! det var allt en upplevelse ;)

2012-01-30 @ 22:42:06
URL: http://thepresenceandnopast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0