saker jag...2012

saker jag hatar med första veckan av 2012:
att tappa en vante. betala läkare 300 kr för ett kallat återbesök när inget behövde göras. när man köper två cheeseburgare och den ena hinner kallna. skoskav. att inte träna. att folk tror de kan säga vad de vill utan att det ska komma fram. överkokt pasta. att köpa oboy men inte äga mjölk. det stora hålet i min vask. regn. när de gröna bussarna går för tidigt. stinkande sopor. ofungerande internet. köer.
sakar jag älskar med första veckan av 2012:
utgångar. mat. slå drägg på käften. kramkalas med vän på dansgolv. pop corn. nya vänner. när folk utbrister ngt i en tyst biosalong. alldeles för dyrt smycke. nyår och shotkalas. spontanbesök 23.00 (inte så!). att bli lyft i fötterna med ansiktet tryckt mot golvet. happy hour. att sova i uterummeT i mössa och vantar med sara. jersey shore. jensens. sopnedkast i trappuppgången. 40plussman som kör veven på 18årsställe. att tappa drink som landar på "rätt" håll. skoskavsplåster. true friends - "gamla" och "nya". skrattanfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0