från vitt bröd med nutella till A-fil med russin

Jo men så atteeee, har bestämt mig för att försöka leva lite nyttigare..har blivit en riktig buse. eller ja...har alltid varit en buse men har kunnat äta hur mycket skit som helst utan någon påverkan. men 22, 5 år var visst gränsen för vad min förbränning kunde klara av. booom. ska ta upp träningen som tyvärr inte hunnits med, försöka äta nyttigare och har redan börjat inta betydligt mindre alkohol. nu kör vi. vältränad a la sommaren 2011?? 7 kilo...läskigt.

ps: sitter här och försöker lära mig käka A-fil med russin och kanel...iaf nyttigare än vitt bröd med nutellla men sååååå inte lika gott. rådande status är rynkad näsa.

Kommentarer
Postat av: tini

ååååhhh! jävla du! nu blir jag sugen på nutellatårta av massaaaaa vitt bröd o en hel burk nutella. kom och ät med mig?!?! :DDDDDDD hihihihihihihihi

2012-11-01 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0